Zlínské divadlo vyhlásilo další ročník divácké ankety Aplaus 2010
ZLÍN - Příznivci Městského divadla Zlín se mohou opět zapojit do divácké ankety Aplaus 2010, v rámci které určí nejlepší herecký výkon herce či herečky a také nejzajímavější představení. Agentuře Mediafax to v pondělí sdělila mluvčí divadla Hana Šmardová.
Lidé si v letošním 12. ročníku mohou vybrat celkem z...
ZLÍN - Příznivci Městského divadla Zlín se mohou opět zapojit do divácké ankety Aplaus 2010, v rámci které určí nejlepší herecký výkon herce či herečky a také nejzajímavější představení. Agentuře Mediafax to v pondělí sdělila mluvčí divadla Hana Šmardová.
Lidé si v letošním 12. ročníku mohou vybrat celkem z 11 titulů: Švejk, Cyrano z Bergeracu, Sluha dvou pánů, Kdo je tady ředitel?, Strýček Váňa, Armagedon na Grbu, Jak šlo vejce na vandr, Fridy Kahlo, Ruské loto, Srdce krásné slivovice plné! či Po stopách Casanovy. \"Ceny se udělují vždy za největší počet hlasů získaných za roli v jedné inscenaci. Hlasy za výkony v různých titulech se nesčítají,\" podotkla Šmardová.
Hlasovací lístky divácké ankety Aplaus jsou součástí katalogu Předplatného. Vyplněné je lidé mohou odevzdat v pokladně divadla, zaslat jej poštou na adresu Městského divadla Zlín či vhodit do hlasovacích boxů v divadelním foyer, v Zelenáčově šopě a v Krajské knihovně Františka Bartoše. Svůj názor však mohou zájemci vyjádřit i elektronicky, hlasovací lístek je umístěn na divadelních webových stránkách.
Platnost hlasování je podmíněna uvedením jména a adresy nebo e-mailu odesílatele. Z platných anketních lístků bude vybráno 10 diváků, kteří obdrží od divadla malý dárek. Hlasování končí 8. září. Vyhlášení výsledků ankety Aplaus 2010 proběhne při slavnostním zahájení nové divadelní sezony 2010/2011 v sobotu 18. září.V loňském roce vyhrála Aplaus inscenace Rok na vsi v režii Jana Antonína Pitínského, z hereček nejvíce diváky přesvědčila Helena Čermáková v roli Edith Piaf v inscenaci Madam Piaf a z herců zazářil Radovan Král coby Charlie Chaplin v inscenaci Charlie ve světlech moderní doby.
reklama