Moravská vodárenská zahájí ve Zlíně průzkum mezi zákazníky kvůli dodávce pitné vody
ZLÍN - Společnost Moravská vodárenská hodlá od pondělí zahájit telefonický průzkum mezi zákazníky. Zaměří se na jejich spokojenosti s dodávkami pitné vody, informovala agenturu Mediafax mluvčí společnosti Helena Koutná.
\"Osloveno bude asi tisíc zákazníků, z toho asi 800 domácností a stovka firem, stovka správc...
ZLÍN - Společnost Moravská vodárenská hodlá od pondělí zahájit telefonický průzkum mezi zákazníky. Zaměří se na jejich spokojenosti s dodávkami pitné vody, informovala agenturu Mediafax mluvčí společnosti Helena Koutná.
\"Osloveno bude asi tisíc zákazníků, z toho asi 800 domácností a stovka firem, stovka správců bytových domů nebo zástupců bytových družstev,\" uvedla Koutná. Anketa se bude konat na Zlínsku, v Olomouci a Prostějově a potrvá do 15. října.
Výsledky průzkumu budou k dispozici začátkem listopadu.
Operátorka zavolá zákazníkovi a ten, pokud má o rozhovor zájem, bude zhruba patnáct minut odpovídat na její otázky. Ty se týkají pitné vody a zvyků zákazníka, zda je spokojen s kvalitou dodávané vody nebo se způsobem plateb za vodu. Padnou také otázky, zda klient ví, kdo je jeho provozovatelem v regionu nebo zda je spokojen se službami vodáren, či s množstvím a dostupností informací o vodě.
Telefonický průzkum pořádá firma již pošesté a zadává ho pro všechny své pobočky společnost Veolia Voda ČR - která je největší společností na českém vodohospodářském trhu. Celkem bude v celé České republice osloveno na 6400 zákazníků z řad domácností, firem a bytových družstev.
reklama