Zlínský kraj už zná své vítěze v turistické soutěži Hit sezony
HOLEŠOV - Celkem tři turistické projekty ve Zlínském kraji získaly cenu Hit sezony. Agentuře Mediafax to řekla ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy Dana Daňová.
Soutěž o Hit sezony byla vyhlášena ve dvou kategoriích, a to pro podnikatelský sektor a neziskový/veřejný sektor. Projekty hodnotila pětičlenná ...
HOLEŠOV - Celkem tři turistické projekty ve Zlínském kraji získaly cenu Hit sezony. Agentuře Mediafax to řekla ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy Dana Daňová.
Soutěž o Hit sezony byla vyhlášena ve dvou kategoriích, a to pro podnikatelský sektor a neziskový/veřejný sektor. Projekty hodnotila pětičlenná komise, složená z odborníků z oblastí cestovní ruch, marketink a odborná média. Záštitu nad Hitem sezony převzal generální ředitel Czech Tourism Rostislav Vondruška.
V kategorii veřejný sektor získal ocenění produkt Zelená dovolená - po stopách prince Charlese, který do soutěže přihlásil Český svaz ochránců přírody Veronica Brno Hostětín. V kategorii podnikatelský sektor se organizátoři rozhodli udělit ocenění dvě, a to projektům Medical wellness v hotelu Alexandria Spa Wellness a Wellness pobyt v Beskydech. \"Jde o mimořádně kvalitní produktové nabídky, které získaly od hodnotitelů totožné hodnocení, což porotu opravňovalo k vyhlášení dvou vítězů,\" vysvětlila Daňová.
Letos byla udělena i Cena poroty, kterou získal zajímavý projekt Galaxie Family Zlín. Centrála cestovního ruchu Východní Moravy vyhlásila také ocenění pro Významný počin v cestovním ruchu v roce 2010. Ten připadl společně městysu Pozlovice, městu Luhačovice a Lázním Luhačovice za Vybudování infrastruktury pro cestovní ruch v lázeňských místech Pozlovice a Luhačovice. \"V Pozlovicích se podařilo vybudovat koupaliště Duha, v Luhačovicích krytou plovárnu a unikátní hotel Alexandria. To jsou přínosné, navzájem se doplňující projekty, které bylo nutné ocenit,\" doplnila Daňová.
\"Přihlašovatelé oceněných projektů získali od Centrály cestovního ruchu Východní Moravy prostředky na marketingovou podporu vítězných projektů, tedy jejich zveřejnění na webu, vytištění letáků, mediální kampaň a obchodovatelnost, mediální partneři pak věnují produktům reklamu v hodnotě přesahující 300 tisíc korun,\" dodala Daňová.
reklama