Mírnou zimu si pochvalují saunová a wellness centra

Foto: Augustiniánský důmFoto: Augustiniánský dům
Foto: Augustiniánský dům
Co se děje 4. 2. 2014 | Autor: Zlin.cz

LUHAČOVICE - Přestože většina horských středisek hlásí za prosinec a leden propad v tržbách a pokles obsazenosti svých kapacit, zapříčiněné zejména vysokými teplotami a špatnými sněhovými podmínkami, některé wellness hotely zažívají výrazný nárůst právě v tomto období. Serveru Zlin.cz to oznámil Zdeněk Urbanovský z Centrály cestovního ruchu Východní Moravy.

Pozitivním příkladem je například hotel Augustiniánský dům v Luhačovicích, který oproti minulým letům zvýšil obsazenost a tržby o více než 25 procent.

"Našim cílem je, aby návštěva našeho hotelu byla atraktivní a plnohodnotná v jakémkoliv období. Z toho důvodu stavíme nabídku služeb na produktech, které jsou v daném čase charakteristické. Zima je například ve znamení prohřívání organismu, doplňování energie, zázvoru a skořice," podotkl Roman Taťák, obchodní a marketingový manažer luhačovického hotelu.

I když většina lázeňských domů považuje za hlavní sezonu letní období, některé z hotelů vsadily na to, že zima je pro hosty rovněž velmi atraktivní. "V zimě mají lidé zájem hlavně o sauny, parní lázně, teplé procedury a prohřívací rituály," dodal Taťák.

Komentáře


Mail-Info

Zadejte svou e-mailovou adresu

Přihlaste se k odběru aktuálních zpráv:

  

Antispam